Morgen rond deze tijd... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Anne-Roos - WaarBenJij.nu Morgen rond deze tijd... - Reisverslag uit Soest, Nederland van Anne-Roos - WaarBenJij.nu

Morgen rond deze tijd...

Blijf op de hoogte en volg Anne-Roos

27 September 2012 | Nederland, Soest

Ben ik hopelijk heerlijk in slaap gevallen op de schouder van één van mijn lieve buurvrouwen, heb ik een heerlijke vliegtuigmaaltijd achter de kiezen, heb ik deel twee van de Hongerspelen uit en is mijn batterij van mn iPhone natuurlijk alweer leeg. MAAR: ben ik wel onderweg naar Zambia en kan ik eindelijk mij voor 100% gaan inzetten voor de kinderen en docenten van Kalwala's Village.

Kon ik jullie maar vast vertellen wat ik overmorgen rond deze tijd aan het doen ben! Omdat ons project dus echt in the middle of NOWHERE ligt, is internet ook best uniek... Ik heb inmiddels een Dongel van onze leraar Arie gekregen waarmee ik hoop een soort van verbinding te kunnen krijgen ( als de wind natuurlijk goed staat ;-)) Ik zal dus niet in staat zijn om fulltime te skypen, facebooken, twitteren o.i.d. maar ik ga zeker proberen deze blog beter bij te houden dan de vorige keer in Afrika, waar mijn minilaptop meteen werd geconfronteerd met een raar Afrikaans virus...

Lieve lieverds, voor mij gaat het nu echt beginnen! Tot in december en in de tussentijd via de digitale snelweg. XX Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Roos

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 8647

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 28 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: